2014-02-26 22:42:09

ŠKOLSKA I DOMAĆA LEKTIRA

Školsku lektiru učenici pročitaju  kod kuće te je obrađujemo na satu nakon što im je ja pročitam.

Školska lektira za kraj petog mjeseca je  Plesna haljina žutog maslačka

Domaću lektiru  učenici  čitaju  kod kuće i vode bilješke  / dnevnik čitanja / . .

 

Za ŠKOLSKU LEKTIRU  krajem trećeg  mjeseca   je slikovnicA Željke Horvat  Vukelje  HRABRICA .

Za DOMAĆU  LEKTIRU  učenici  čitaju  slikovnice  , priče i bajke  po svom izboru 

 

 

O pročitanoj  domaćoj lektiri  vode  bilješke  po slijedećem redu.

DNEVNIK ČITANJA – PRIČE  

NASLOV PRIČE:_____________________

IME  PISCA:_______________________

MJESTO  RADNJE  / GDJE  se događaj zbio ?/____________________________

VRIJEME RADNJE: /  KADA se događaj zbio ? / ___________

Likovi:________________________________________

NACRTATI DIO PRIČE .

________________________________________________________________

 

Čitanje u ranoškolskoj dobi je od nevjerojatne važnosti za kasniji obrazovni i životni uspjeh djeteta. Razvoj moždanih aktivnosti u mlađoj dobi (koje se itekako unaprjeđuju čitanjem) može imati dugoročne socijalne, ekonomske i akademske posljedice u odrasloj dobi.

itanjem se otvara čitava lepeza znanja: djetetu se omogućuje da razvije širinu fonda riječi i zainteresira se za strane jezike te se unaprjeđuje njegov način razmišljanja i izražavanja.

 

_______________________________________________________________

 

Razvijena čitalačka vještina je prvi uvjet za školski uspjeh stoga treba motivirati  dijete da redovito  čita.

 

 

POSTUPCI RODITELJA – KAD DIJETE IMA TEŠKOĆE U ČITANJU (2.) from Ines Falak

Osnovna škola Supetar