2014-02-26 22:42:09 ŠKOLSKA I DOMAĆA LEKTIRA Školsku lektiru učenici pročitaju kod kuće te je obrađujemo na satu nakon što im je ja pročitam. Školska lektira za kraj petog mjeseca je Plesna haljina žutog maslačka Domaću lektiru učenici čitaju kod kuće i vode bilješke / dnevnik čitanja / . .
Za ŠKOLSKU LEKTIRU krajem trećeg mjeseca je slikovnicA Željke Horvat Vukelje HRABRICA . Za DOMAĆU LEKTIRU učenici čitaju slikovnice , priče i bajke po svom izboru
O pročitanoj domaćoj lektiri vode bilješke po slijedećem redu. DNEVNIK ČITANJA – PRIČE NASLOV PRIČE:_____________________ IME PISCA:_______________________ MJESTO RADNJE / GDJE se događaj zbio ?/____________________________ VRIJEME RADNJE: / KADA se događaj zbio ? / ___________ Likovi:________________________________________ NACRTATI DIO PRIČE . ________________________________________________________________
Čitanje u ranoškolskoj dobi je od nevjerojatne važnosti za kasniji obrazovni i životni uspjeh djeteta. Razvoj moždanih aktivnosti u mlađoj dobi (koje se itekako unaprjeđuju čitanjem) može imati dugoročne socijalne, ekonomske i akademske posljedice u odrasloj dobi. itanjem se otvara čitava lepeza znanja: djetetu se omogućuje da razvije širinu fonda riječi i zainteresira se za strane jezike te se unaprjeđuje njegov način razmišljanja i izražavanja.
_______________________________________________________________
Razvijena čitalačka vještina je prvi uvjet za školski uspjeh stoga treba motivirati dijete da redovito čita.
POSTUPCI RODITELJA – KAD DIJETE IMA TEŠKOĆE U ČITANJU (2.) from Ines Falak |
Osnovna škola Supetar |