2017-11-08 20:06:58

DIGITALNI NASTAVNI MATERIJALI

Digitalne igre u nastavi motiviraju učenike. Igre su za našu djecu zabavne  i okupiraju im  pažnju u potpunosti. Učenici uče kroz igru na njima zabavan način.

U našem kutku " Igrom do zanja" stavljat ću digitalne igre koje sama izrađujem i kvalitetne igre drugih kolegica prema ritmu obrade nastavnih sadržaja i primjerene njihovom uzrastu.  Vi ćete svoju djecu  naravno nadzirati i ograničiti vrijeme provedeno na računalu.

                                                                          Vaša učiteljica

Odigitalnim edukativnim igrama mnogo se piše.

Ukratko, digitalne igre u nastavi moraju razvijati kreativnost učenika, biti poticajne i motivirajuće. Možda je baš zato tako teško naći dobru edukativnu digitalnu igru.

Između raznih igara koje možemo naći kod nas, iz gomile se kvalitetom izdvajaju Sunčica i Učilica. Sunčica je softver koji na nekoliko tematski različitih CD-ova (Sunčica među brojevima, Sunčica u prirodi, Sunčica u svemiru...) nudi pomoć pri učenju djeci predškolske i rane školske dobi (4 do 8 godina).

Tako djeca mogu samostalno, ili uz pomoć roditelja, upoznati slova, brojeve, usvojiti osnovne računske operacije, upoznati pojmove iz prirode, naučiti mjesece u godini, saznati nazive i odnose planeta sunčevog sustava, upoznati pravila ponašanja u prometu... Učilica je softver podijeljen u dva izdanja: Mala učilica (za predškolce) i Učilica za osnovnoškolce.

Osim samog sadržaja obuhvaćenog na pojedinom CD-u, djeca istovremeno stječu osnove korištenja računala, stječu vještinu rukovanja mišem i korištenje tipkovnice računala.

Ipak, digitalna igra ne mora u svojoj osnovnoj namjeni biti edukacijska da bi bila korisna u nastavi.

Edukativne ili ne, digitalne igre su u svakom slučaju dio života današnjih učenika – digitalnih urođenika. Učenici provode sve više vremena boraveći ispred računala i igrajući igre na računalu. Ipak, umjesto da zabranimo igranje digitalnih igara u školi, razmislimo kako bismo mogli iskoristiti ove igre za stjecanje korisnih znanja i kako bismo mogli iskoristiti digitalne igre u nastavnom procesu.

Autor teksta: Vlatka Zahirović

Dio teksta je preuzet sa stranica CARNetove E-learning akademije


Osnovna škola Supetar