2017-12-05 18:28:22 RAZREDNI ADVENT Proživimo pravi duh Božića - dobra djela koja možemo učiniti zajedno za svoju djecu i sa svojom djecom prema bližnjima.Prosinac je za djecu najradosniji mjesec u godini, mjesec zajedništva i iščekivanja Božića. Nitko se ne raduje Božiću kao djeca.
Aktivnosti u razrednom adventskom projektu usmjerene su na nastojanju da za vrijeme adventa učenici provedu vrijeme u veselju i druženju te različitim zajedničkim aktivnostima kao i na pravu bit Božića . Činiti dobra djela kojima možemo pomoći bližnjima i drugima kojima je pomoć potrebna, znači darivati druge i biti milosrdan. Također ih želimo naučiti da se raduju osmijehu , ljubavi i malim sitnicama.
Naš RAZREDNI advent smo obogatili različitim aktivnostima, likovnim , glazbenim i dramskim pripremajući se time za božićnu priredbu. Organizirali smo nekoliko posjeta i božićnu radionicu s roditeljima. Advent smo započeli paljenjem prve svijeće na adventskom razrednom vijencu i otvaranjem prve kućice na razrednom adventskom kalendaru. U razrednom adventskom kalendaru su poruke i čokoladica. Svaki dan adventa čitamo novu poruku za dobro djelo koje možemo učiniti , aktivnost koju ćemo tog dana raditi bilo s roditeljima ili s učiteljicom. Veselimo se svakom danu adventa. Veoma je zabavno. Hvala svim roditeljima na pomoći u organizaciji ovog razrednog projekta. RAZREDNI ADVENT - PROJEKT UČITELJICE I RODITELJA 1.b. Cilj projekta: Pričama, recitacijama, likovnim i glazbenim aktivnostima djeci približiti značenje adventa i Božića. Upoznaju osnovne hrvatske adventske i božićne narodne običaja svoga kraja. Razvijaju empatiju ,zajedništvo, toleranciju, međusobno poštovanje i pomaganje te društvenu solidarnosti. Razumijevanje potreba drugih i odgovorno pomaganje. Razvijanje i jačanje osobnog, zavičajnog i domovinskog identiteta. Kroz adventske aktivnosti u svojoj obitelji i školi dijete stječe iskustva emocionalne povezanosti, pripadnosti i vlastitog identiteta. Djeci darujmo svoje osjećaje, vrijeme i pažnju. Na taj način zadovoljavamo djetetove emocionalne potrebe za ljubavlju,prihvaćanjem i uvažavanjem.
|
Osnovna škola Supetar |