Pravo na pristup informacijama – Nova Odluka o imenovanju službenika za informiranje

Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti upravnu niti sudsku pristojbu.
Za podnošenje zathjeva potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama. U slučaju da se obrazac ne koristi, potrebno je naznačiti kako je riječ o zahtjevu za pristup informacijama.
Zahtjev za pristup informacijama, da bi bio valjan, treba sadržavati:
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
- traženu informaciju
- ime, prezime i adresu fizičke osobe koja podnosi zahtjev
- tvrtku i njezino sjedište, odnosno naziv pravne osobe koja podnosi zahtjev.
Ako podnositelj zahtjeva smatra da informacija pružena na temelju zahtjeva nije točna ili potpuna, može zahtijevati njezin ispravak, odnosno dopunu u roku od 15 dana od dana dobivanja informacije. Zahtjev za dopunu ili ispravak inforamacije podnoi se na isti način kao i zahtjev za pristup informacijama, a potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za dopunu ili ispravak informacije.
Svaka fizička i pravna osoba ima pravo na ponovnu uporabu informacija, u komercijalnu ili nekomercijalnu svrhu različitu od izvorne svrhe za koju su inofrmacije nastale, u skladu s odredbama Zakona. Zahtjev za ponovnu uporabu informacija podnosi se na isti način kao i zahtjvev za pristup informacijama, a potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za ponovnu uporabu informacija.
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija
menovana službenica za informiranje Osnove škole Supetar je Nela Šostera, tajnica Škole.
Odluka o imenovanju službenice za informiranje
Pravo na informacije ostvaruje se podnošenjem zahtjeva za pristup informacijama. Zahtjev za pristup informacijama može se podnijeti:
- pisanim putem, uz naznaku „Zahtjev za pristup informacijama“ na adresu: Osnovna škola Supetar, Porat 25, 21400 Supetar
- elektroničkom poštom, s naslovom elektroničke pošte „Zahtjev za pristup informacijama“, na e-adresu os-supetar@os-supetar.skole.hr
- telefaksom, uz naznaku „Zahtjev za pristup informacijama“, na broj:075/801-838
- osobnim donošenjem u tajništvo Škole na adresi Porat 25, 21400 Supetar

Više o pravu na pristup informacijama:
- Zakon na pristup informacijama
( Narodne novine broj 25/13,85/15)
- Kriterij za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih torškova i troškova dostve informacija
(“Narodne novne” br. 12/14, 15/14 i 141/22)
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2017.godinu
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2018.godinu
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2019. godinu
Godišnje izvješće o provedi ZPPI za 2020. godinu
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2021. godinu
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2022. godinu