Na inicijativu i uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, a u realizaciji "Bulaja naklade" i Hrvatske akademske i istraživačke mreže - CARNet 2009. godine pokrenut je projekt eLektire.
Na stranicama eLektire http://lektire.skole.hr dostupna su cjelovita djela hrvatskih i stranih pisaca s popisa obvezne školske lektire i šire. Pristup sadržajima je besplatan, a dostupan je učenicima i studentima, te njihovim nastavnicima i profesorima uz korištenje elektroničkog identiteta AAI@Edu.hr ili uz registraciju.
Na portalu eLektire do sad je objavljeno više od 380 elektroničkih knjiga hrvatskih i stranih pisaca, 115 zvučnih zapisa, te brojni drugi sadržaji kao što su video isječci, zanimljivosti itd.
Dostupna književna djela objavljuju se u nekoliko formata: kao interaktivni sadržaj prikladan za pregledavanje na internetu (web-format), ali i u PDF formatu koji je spreman za ispis na standardnim A4 pisačima, te u posebno zabavnom "FLIP" formatu. Sva književna djela dostupna su i u ePub formatu. To je standardni format prilagođen tabletima, "pametnim" mobitelima i e-book čitačima. Njegova je glavna prednost to što se, za razliku od primjerice "krutog" formata PDF-a, prikaz teksta automatski prilagođava dimenzijama zaslona na kojemu se čita.
Postoji i mogućnost pojednostavljenog prikaz teksta književnih djelâ, opcija namijenjena prije svega slijepim i slabovidnim osobama koje koriste softver za glasno čitanje i posebno prilagođena računala. Pojednostavljenom prikazu pristupa se preko posebne poveznice na dnu svake stranice djelâ u Web formatu.
Cilj projekta eLektire je da u dogledno vrijeme na webu budu dostupne sve osnovnoškolske i srednjoškolske lektire te druga djela hrvatskih i stranih autora, a sve pripremljeno prema uobičajenim standardima za objavljivanje lektirnih izdanja, te popraćeno odgovarajućim dodatnim sadržajima poput bilješki o piscu i djelu, napomenama i objašnjenjima, rječnicima manje poznatih riječi, raznim zanimljivostima, ali i slikovnim prilozima, zvučnim zapisima te videom i drugim multimedijskim sadržajima.