preskoči na sadržaj

Osnovna škola Supetar

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1504885
Danas: 4
Tražilica

Skockajte web! 2012

e-Dnevnik

 
Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Časopisi

 

Kontakt

Dokumenti
 
 
 
 
 
 
Ostali dokumenti..
Prijevoz učenika

Sandučić povjerenja

Upis u srednje škole

Sigurniji internet

Posjetite...

CARNet

Obrazovanje

Stručni skupovi

vijesti
PRAVO NA PRISTUP INOFRMACIJAMA
ANA LETNIĆ / datum: 21. 1. 2020. 08:57

Pravo na prisup informacijama i ponovnu uporabu informacija

Imenovana službenica za informiranje Osnonve škole Supetar je Ana Letnić, tajnica Škole.

Odluka o imenovanju službenice za informiranje

Pravo na informacije ostvaruje se podnošenjem zahtjeva za prisup informacijama. Zahtjev za prisup informacijama može se podnijeti:

  • pisanim putem, uz naznaku „Zahtjev za prisup informacijama“ na adresu: Osnovna škola Supetar, Porat 25, 21400 Supetar
  • elektroničkom poštom, s naslovom elektroničke pošte „Zahtjev za pristup informacijama“, na e-adresu os-supetar@os-supetar.skole.hr
  • telefaksom, uz naznaku „Zahtjev za pristup informacijama“, na broj:075/801-838
  • osobnim donošenjem u tajništvo Škole na adresi Porat 25, 21400 Supetar

Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti upravnu niti sudsku pristojbu.

Za podnošenje zathjeva potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama. U slučaju da se obrazac ne koristi, potrebno je naznačiti kako je riječ o zahtjevu za pristup informacijama.

Zahtjev za prisup informacijama, da bi bio valjan, treba sadržavati:

  • naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
  • traženu informaciju
  • ime, prezime i adresu fizičke osobe koja podnosi zahtjev
  • tvrtku i njezino sjedište, odnosno naziv pravne osobe koja podnosi zahtjev.

Ako podnositelj zahtjeva smatra da informacija pružena na temelju zahtjeva nije točna ili potpuna, može zahtijevati njezin ispravak, odnosno dopunu u roku od 15 dana od dana dobivanja informacije. Zahtjev za dopunu ili ispravak inforamacije podnoi se na isti način kao i zahtjev za pristup informacijama, a potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za dopunu ili ipravak inforamcije.

 

Svaka fizička i pravna osoba ima pravo na ponovnu uporabu informacija, u komercijalnu ili nekomercijlanu svrhu različitu od izvorne svrhe za koju su inofrmacije nastale, u skladu s odredbama Zakona. Zahtjev za ponovnu uporabu inofrmacija podnosi se na isti način kao i zahtjvev za pristup informacijama, a potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za ponovnu uporabu informacija.

Više o pravu na pristup informacijama:

  • Zakon na pristup informacijama

         ( Narodne novine broj 25/13,85/15)​

  • Kriterij za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih torškova i troškova dostve inoframacija 

​            ("Narodne novne" br. 12/14 i 15/14)

 

 

Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2018.godinu

Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2019. godinu

 

 

 


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju