preskoči na sadržaj

Osnovna škola Supetar

Vijesti

NEKOLIKO SAVJETA RODITELJIMA

Autor: Ines Damjanović, 16. 9. 2017.

  1. RODITELJI

Novi zadatak roditelja jest pomoći djetetu i olakšati mu prve školske dane. Novi učenik ima još veću potrebu za roditeljskom ljubavlju jer se po prvi put odvaja od roditelja te dolazi u sredinu koja od njega očekuje odgovornost i izvršavanje obaveza. Roditelji trebaju razumjeti da se dijete, prihvaćanjem novih obveza, sve više osamostaljuje, ali to ne znači da se i otuđuje od roditelja.

  1. STRPLJENJE

Roditelji trebaju biti strpljivi. Dijete se mora naviknuti na mnogo toga: drugu djecu u razredu, učiteljicu/učitelja, školsku zgradu, put od kuće do škole. Roditelji moraju dati dovoljno vremena djetetu da se prilagodi novoj situaciji ne uspoređujući ga pri tome s ostalom djecom.

  1. ZRELOST

Dob djeteta nije jedini kriterij za određivanje spremnosti i sposobnosti za izvršavanje novih obveza. Ako dijete već pomalo čita, piše i računa, ne mora značiti da je spremno za školu. Važno je da se dijete snalazi među vršnjacima, da može kontrolirati neke emocije, da je spremno odvojiti se od kuće i roditelja te da može prihvatiti i neuspjehe i sukobe s kojima će se susresti.

  1. SAMOSTALNOST

Samostalnoj djeci lakše je u školi, ali i u životu općenito. Zato bi roditelji trebali poticati samostalnost u izvršavanju svakodnevnih obveza – odijevanju, obuvanju, svlačenju, izuvanju, spremanju školske torbe i sl. Usmjeriti odgoj prema osamostaljivanju ne znači prepustiti dijete samome sebi. To, naprotiv, znači da će roditelj svoje dijete shvaćati ozbiljno i cijeniti ga, da će se odviknuti od činjenice da sve uvijek zna bolje i stalno objašnjavati što i kako treba raditi.

  1. KONCENTRACIJA

Što je djetetu sadržaj zanimljiviji, to će se uspješnije i dulje koncentrirati. Koncentracija se uglavnom vježba kroz rad, ali i u igri. Važno je da u takvoj igri sudjeluje što više ukućana.

  1. DJETETOV RJEČNIK

Rječnik se obogaćuje čitanjem i zato nemojte prestati čitati djeci samo zato što to sada mogu i sami. Čitanjem dijete obogaćuje rječnik, ali i maštu. To je najbolji poticaj da nauči čitati i pisati




 

Kutak za roditelje


• Kada bih ponovno mogla odgajati svoje dijete, više bih bojala prstima, a manje upirala prstom.

• Manje bih ga ispravljala, a više s njim veze uspostavljala.

• Skinula bih pogled sa sata, a više bacala pogled na njega.

• Pobrinula bih se da manje znam, a da mi više bude stalo.

• Išla bih na više izleta i puštala više zmajeva.

• Prestala bih izigravati ozbiljnost i ozbiljno bih se igrala.

• Trčala bih kroz više polja i gledala u više zvijezda.

• Više bih ga grlila, a manje vukla.

• Rjeđe bih bila stroga, a puno bih mu više toga priznavala.

• Najprije bih mu gradila samopouzdanje, a kasnije kuću.

• Manje bih ga poučavala ljubavi prema moći, a više o moći ljubavi.



Diane Loomans

 

 

 


e-Dnevnik


Učenički blog

MRVICE SA ŠKOLSKIH HODNIKA

OŠ Supetar

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Sigurniji internet

IGRA INTERLAND

Korisni linkovi
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Časopisi

CMS za škole logo
Osnovna škola Supetar / Porat 25, HR-21400 Supetar / os-supetar.skole.hr / ured@os-supetar.skole.hr
preskoči na navigaciju