ŠKOLSKA I DOMAĆA LEKTIRA
Autor: Alda Šlender, 26. 2. 2014.
Školsku lektiru učenici pročitaju kod kuće te je obrađujemo na satu nakon što im je ja pročitam.
Školska lektira za kraj petog mjeseca je Plesna haljina žutog maslačka
Domaću lektiru učenici čitaju kod kuće i vode bilješke / dnevnik čitanja / . .
Za ŠKOLSKU LEKTIRU krajem trećeg mjeseca je slikovnicA Željke Horvat Vukelje HRABRICA .
Za DOMAĆU LEKTIRU učenici čitaju slikovnice , priče i bajke po svom izboru
O pročitanoj domaćoj lektiri vode bilješke po slijedećem redu.
DNEVNIK ČITANJA – PRIČE
NASLOV PRIČE:_____________________
IME PISCA:_______________________
MJESTO RADNJE / GDJE se događaj zbio ?/____________________________
VRIJEME RADNJE: / KADA se događaj zbio ? / ___________
Likovi:________________________________________
NACRTATI DIO PRIČE .
________________________________________________________________
Čitanje u ranoškolskoj dobi je od nevjerojatne važnosti za kasniji obrazovni i životni uspjeh djeteta. Razvoj moždanih aktivnosti u mlađoj dobi (koje se itekako unaprjeđuju čitanjem) može imati dugoročne socijalne, ekonomske i akademske posljedice u odrasloj dobi.
itanjem se otvara čitava lepeza znanja: djetetu se omogućuje da razvije širinu fonda riječi i zainteresira se za strane jezike te se unaprjeđuje njegov način razmišljanja i izražavanja.
_______________________________________________________________
Razvijena čitalačka vještina je prvi uvjet za školski uspjeh stoga treba motivirati dijete da redovito čita.
UČIMO SMIJEH OD DJECE,
BUDIMO VESELI KAO DJECA
Smijeh je ono što dijete čini djetetom,
što ga čini sretnim, razdraganim i veselim.
Smijeh je odraz veselja, bezbrižnosti i spontanosti.
Smijeh zbližuje, a bliskost, suradnička atmosfera i međusobno
razumijevanje djelovat će motivativno u odgojno-obrazovnom procesu.
Ono što radimo s veseljem i uz ugodu nije nam teško,
a zadaća je učitelja i škole da mladima učine godine školovanja ugodnijim i lakšim.
(Matijević, M., 1994.)
Najvažnije stvari u dječjim životima su sigurnost , ljubav , prihvaćanje i ohrabrivanje.
B. Miller
-
DESET ZLATNIH PRAVILA U ODGOJU DJECE
UDRUGA RODITELJA - KORAK PO KORAK
Portali |
> Priručnik za učenje ... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> UNICEF |
> HDPIO |
> Mreža škola bez nasilja |
On-line rječnici |
Dnevni tisak |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |