Čitam svaki dan
Autor: Alda Šlender, 2. 10. 2014.
Naš ovogodišnji razredni projekt je Roditelji slušaju kako im djeca čitaju - Čitam svaki dan. Projekt realiziramo u dogovoru s vama roditeljima i uz suradnju s školskom knjižničarkom.
Cilj projekta je razvijanje tehnike čitanja , motivacije za čitanje i čitateljskih navika.
Čitati pred djecom i s djecom je jedan od najučinkovitijih načina u savladavanju čitanja.
2.10. smo započeli naš razredni projekt „Čitam svaki dan „ . Učenicima je školska knjižničarka podijelila liste i objasnila kako će zapisivati . Nakon praćenja projekta slijede čitalačke igre , kvizovi , pohvalnice , biranje najčitača projekta i druge aktivnosti u cilju motivacije za čitanje .Knjižničarka će liste pregledavati petkom te ih učenici tada trebaju donijeti.
Učenici su s oduševljenjem prihvatili prijedloge i poziv na igru čitajući te su pohitali u knjižnicu po knjige. Vesele se zajedničkoj suradnji s školskom knjižničarkom. Uz vašu podršku vjerujem da ćemo uspjeti uspješno realizirati ovaj projekt i ostvariti zacrtani cilj.
Dakle dijete svaki dan treba najmanje petnaest minuta čitati naglas domaću lektiru uz roditelja.
__________________________________________________________
LEKTIRA Učenici su uzeli zbirku priča i pjesama Stanari u slonu Dubravka Horvatića. Tijekom desetog mjeseca čitaju za domaću lektiru te priče i pjesme po izboru i zapisuju ih kao domaću lektiru . Priča Stanari u slonu je za školsku lektiru i nju ćemo zajednički obraditi u školi na satu lektire u suradnji s knjižničarkom.
Vaša učiteljica i školska knjižničarka!
___________________________________________________________________
„Onome tko čita knjige kao što sluša prijatelja, knjige će mu se otvoriti i postat će njegove. Što pročita ostat će njegovo, razveseljavat će ga i tješiti, kao što to samo prijatelji znaju.“
Herman Hesse
UČIMO SMIJEH OD DJECE,
BUDIMO VESELI KAO DJECA
Smijeh je ono što dijete čini djetetom,
što ga čini sretnim, razdraganim i veselim.
Smijeh je odraz veselja, bezbrižnosti i spontanosti.
Smijeh zbližuje, a bliskost, suradnička atmosfera i međusobno
razumijevanje djelovat će motivativno u odgojno-obrazovnom procesu.
Ono što radimo s veseljem i uz ugodu nije nam teško,
a zadaća je učitelja i škole da mladima učine godine školovanja ugodnijim i lakšim.
(Matijević, M., 1994.)
Najvažnije stvari u dječjim životima su sigurnost , ljubav , prihvaćanje i ohrabrivanje.
B. Miller
-
DESET ZLATNIH PRAVILA U ODGOJU DJECE
UDRUGA RODITELJA - KORAK PO KORAK
Portali |
> Priručnik za učenje ... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> UNICEF |
> HDPIO |
> Mreža škola bez nasilja |
On-line rječnici |
Dnevni tisak |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |