RAZREDNA NAPRTNJAČA – NAŠ RAZREDNI PROJEKT
Autor: Alda Šlender, 7. 11. 2017.
Ljubav prema knjizi, čitanju i učenju nešto je što se razvija od malih nogu. Postoji mnogo načina kako se to može postići. Jedan od njih je, primjerice, redovito čitanje slikovnica dok je dijete još nije naučilo tečno čitati, a i nakon toga te pričanje priča o kojima se poslije s djetetom razgovara. Dobro je i da su slikovnic i knjige dio djetetova okruženja i okoline. Naš ovogodišnji razredni projekt za poticanje čitanja je " Razredna naprtnjača " u kojem djeca slušaju kako im roditelji čitaju - Čitam svaki dan. Projekt realiziramo u suradnji s našom školskom knjižničarkom Vedranom Volf.
Razredna naprtnjača „ putovat“ će razredom i u svakoj obitelji će se zadržati nekoliko dana.
U naprtnjači se nalazi slikovnica za dijete i stručna literatura za roditelje .Roditelj naravno ne mora sve pročitati već ono što ga više interesira.
Slikovnicu će roditelj pročitati djetetu i o pročitanom razgovarati. Ukoliko dijete zna čitati pročitat će naglas slikovnicu roditelju ili će to uraditi zajedno.
Učenik će u bilježnicu iz naprtnjače po želji nešto nacrtati ili napisati nekoliko rečenica o pročitanom.
Za roditelje će znači u naprtnjači biti stručni članci i knjige vezano za roditeljstvo , discipliniranje , kako učiti i sl.. Roditelj će po svojoj želji izabrati i pročitati te u istu bilježnicu sažeto napisati svoje mišljenje ili preporuku o pročitanom .
Sve dok djeca ne počnu sasvim tečno čitati dječju literaturu roditelji bi trebali nastaviti svojoj djeci pričati priče i čitati knjige.
Gledajući Vas kako čitate i pišete vašem djetetu će to biti velika motivacija za čitanje.
Sretno putovanje našoj razrednoj naprtnjači!
Vaša učiteljica !
Ovim smo se razrednim projektom uključili u projekt " Čitam sebi, čitam tebi" - projekt poticanja čitanja Udruge hrvatskih učitelja Zvono.
__________________________________________________
Cilj projekta je ukazati na važnost svladavanja tehnike čitanja kod učenika te razvijanje motivacije za čitanje i čitateljskih navika kao i ljubavi prema čitanju . Također ovim projektom nastojimo motivirati djecu za čitanje na njima zabavan i zanimljiv način.
U ovom projektu vi roditelji ste uzor u procesu razvijanja tehnike čitanja kod kuće. Dijete će puno lakše razumjeti važnost čitanja , ako je okruženo odraslima koji redovito čitaju . Roditeljska uključenost utječe na uspjeh u čitanju , a time na uspjeh u školi.
Čitati pred djecom i s djecom je jedan od najučinkovitijih načina u savladavanju čitanja.
Samo svakodnevnim čitanjem razvijamo vještinu čitanja .
Zašto je još važno svakodnevno čitati ?
-Razvijamo govor i izražavanje .
-Bogatimo svoj rječnik.
-Razvijamo misaone vještine.
-Stječemo nove spoznaje.
-Učimo maštati i sanjariti.
-Učimo lakše rješavati probleme.
UČIMO SMIJEH OD DJECE,
BUDIMO VESELI KAO DJECA
Smijeh je ono što dijete čini djetetom,
što ga čini sretnim, razdraganim i veselim.
Smijeh je odraz veselja, bezbrižnosti i spontanosti.
Smijeh zbližuje, a bliskost, suradnička atmosfera i međusobno
razumijevanje djelovat će motivativno u odgojno-obrazovnom procesu.
Ono što radimo s veseljem i uz ugodu nije nam teško,
a zadaća je učitelja i škole da mladima učine godine školovanja ugodnijim i lakšim.
(Matijević, M., 1994.)
Najvažnije stvari u dječjim životima su sigurnost , ljubav , prihvaćanje i ohrabrivanje.
B. Miller
-
DESET ZLATNIH PRAVILA U ODGOJU DJECE
UDRUGA RODITELJA - KORAK PO KORAK
Portali |
> Priručnik za učenje ... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> UNICEF |
> HDPIO |
> Mreža škola bez nasilja |
On-line rječnici |
Dnevni tisak |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |