RAZREDNI ADVENT
Autor: Alda Šlender, 5. 12. 2017.
Proživimo pravi duh Božića - dobra djela koja možemo učiniti zajedno za svoju djecu i sa svojom djecom prema bližnjima.
Prosinac je za djecu najradosniji mjesec u godini, mjesec zajedništva i iščekivanja Božića. Nitko se ne raduje Božiću kao djeca.
Aktivnosti u razrednom adventskom projektu usmjerene su na nastojanju da za vrijeme adventa učenici provedu vrijeme u veselju i druženju te različitim zajedničkim aktivnostima kao i na pravu bit Božića . Činiti dobra djela kojima možemo pomoći bližnjima i drugima kojima je pomoć potrebna, znači darivati druge i biti milosrdan. Također ih želimo naučiti da se raduju osmijehu , ljubavi i malim sitnicama.
Naš RAZREDNI advent smo obogatili različitim aktivnostima, likovnim , glazbenim i dramskim pripremajući se time za božićnu priredbu. Organizirali smo nekoliko posjeta i božićnu radionicu s roditeljima.
Advent smo započeli paljenjem prve svijeće na adventskom razrednom vijencu i otvaranjem prve kućice na razrednom adventskom kalendaru. U razrednom adventskom kalendaru su poruke i čokoladica.
Svaki dan adventa čitamo novu poruku za dobro djelo koje možemo učiniti , aktivnost koju ćemo tog dana raditi bilo s roditeljima ili s učiteljicom. Veselimo se svakom danu adventa. Veoma je zabavno.
Hvala svim roditeljima na pomoći u organizaciji ovog razrednog projekta.
RAZREDNI ADVENT - PROJEKT UČITELJICE I RODITELJA 1.b.
Cilj projekta: Pričama, recitacijama, likovnim i glazbenim aktivnostima djeci približiti značenje adventa i Božića. Upoznaju osnovne hrvatske adventske i božićne narodne običaja svoga kraja. Razvijaju empatiju ,zajedništvo, toleranciju, međusobno poštovanje i pomaganje te društvenu solidarnosti.
Razumijevanje potreba drugih i odgovorno pomaganje. Razvijanje i jačanje osobnog, zavičajnog i domovinskog identiteta.
Kroz adventske aktivnosti u svojoj obitelji i školi dijete stječe iskustva emocionalne povezanosti, pripadnosti i vlastitog identiteta. Djeci darujmo svoje osjećaje, vrijeme i pažnju. Na taj način zadovoljavamo djetetove emocionalne potrebe za ljubavlju,prihvaćanjem i uvažavanjem.
UČIMO SMIJEH OD DJECE,
BUDIMO VESELI KAO DJECA
Smijeh je ono što dijete čini djetetom,
što ga čini sretnim, razdraganim i veselim.
Smijeh je odraz veselja, bezbrižnosti i spontanosti.
Smijeh zbližuje, a bliskost, suradnička atmosfera i međusobno
razumijevanje djelovat će motivativno u odgojno-obrazovnom procesu.
Ono što radimo s veseljem i uz ugodu nije nam teško,
a zadaća je učitelja i škole da mladima učine godine školovanja ugodnijim i lakšim.
(Matijević, M., 1994.)
Najvažnije stvari u dječjim životima su sigurnost , ljubav , prihvaćanje i ohrabrivanje.
B. Miller
-
DESET ZLATNIH PRAVILA U ODGOJU DJECE
UDRUGA RODITELJA - KORAK PO KORAK
Portali |
> Priručnik za učenje ... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> UNICEF |
> HDPIO |
> Mreža škola bez nasilja |
On-line rječnici |
Dnevni tisak |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |